Korter licht...dus minder starttijden beschikbaar

Geplaatst: 04-10-2019

Kun je in de zomermaanden van 's morgens 06.00 uur t/m 18.30 uur starten voor een 18 holes rondje (en voor een 9 holes rondje zelfs tot 21.30 uur!), dan zijn dit maar liefst 107 starttijden.... In de winter zijn dit maar 43 starttijden tussen 8.42 uur en 14.26 uur. Dat is minder dan de helft!

Je snapt dat als iedereen met twee-ballen (flights van 2 pers.) wil spelen, we in de winter maar 43 x 2 leden = 86 leden (want greenfeeërs komen in de winter maar amper) kunnen laten spelen.

VANDAAR: SPEEL SAMEN. HOE? Indien men geen 'lege' starttijd meer kan boeken.....
Kan dit op de drie onderstaande manieren:

1. Je boekt zichzelf online gewoon in bij een flight/starttijd waar al leden staan
  2. Je belt naar de receptie om te zeggen bij welke '1 of 2 bal' je bijgeboekt wilt worden
  3. Je komt naar de baan en boekt zich aan de zuil zelf in bij een al gereserveerde ‘1 of 2 bal’

Let ook goed op dat als men een 9 holes ronde wil spelen en dit online reserveert, ook echt 9 holes aanklikt. Zo kunnen er ook leden nog vanaf hole 10 starten voor een 9 holes ronde (inboeken via de touchscreen zuil). Wees dus sociaal en houd dit in de gaten a.u.b.. Sowieso zijn er op hole 10 VOOR 09:30 uur altijd nog genoeg starttijden voor een 9 holes ronde.